förlåt

Jag förstår inte hur detta har kunnat hända. Eller hur jag har kunnat
 behandla vissa. Tagit ut min ångest, smärta och ilska
 som ett hat på er. Jag vet att ni inte mår bra av hur jag beter
 och har betett mig mot er. Jag kan inte beskriva hur jag
har det egentligen, inte heller säga förlåt tillräckligt många gånger.
För ursäkterna kommer inte godtas till slut. Jag vet nog
egentligen inte hur många gånger ni har pratat om vad ni
 ska göra med mig. Men de grejerna jag har gjort mot er får inte
 att få ogjorda. Men jag ångrar det. Alla de gångerna jag har sagt
 en massa saker till er. Det senaste året har jag varit för jävlig mot er,
 och det har inte blivit bättre utan värre och värre. Altl jag har gjort har
 nog egentligen inte varit någon mening i, utan bara att jag mått så
 jävla apdåligt. Och Erika och Nina, förlåt för alla bråk med er,
det mesta har gått ut över er, och mamma och pappa.
Förlåt för att ni har varit tvugna att se allt de här. Att ni varje
 dag har fått höra hur jag, mamma och pappa har bråkat.
Alla gånger jag har skrikit åt allt som är så jävla dåligt och
de gångerna jag bara har skrikit rakt ut. Och de gångerna
jag har sagt att jag hatar er, jag vill bara att ni ka veta att jag
älskar er! Trots allt som hänt, allt jag har sagt och gjort så
älskar ni mig. Jag förstår inte riktigt det. Och att ni har kunnat
förlåta mig alla gånger. Men jag hoppas att vi kan försöka fixa det
här tillsammans och kämpa MED varandra och inte mot varandra istället.
Erika, jag ber om förlåtelse för alla de gångerna du har sett mig vara lessen,
 arg, sur allt vad det är, de gångerna jag har varit sån mot dig.
Och de gångerna du har börjat gråta för att jag har vart sån.
Det jag skulle vilja säga är: Förlåt för alla de gångerna jag har varit dum.
Jag älskar er

Kommentarer
Postat av: erika

Jag älskar dig syster, precis som du är.
Om man älskar någon riktigt mycket, ska man klara av de svåra stunderna med.

2007-12-03 @ 23:08:46
URL: http://erikacarlen.blogg.se
Postat av: erika

nej, nu undrar jag fan hur jag orkar med dig.
jag blir så jävla ledsen när du är så elak.
hejdå.

2007-12-04 @ 00:08:38
URL: http://erikacarlen.blogg.se
Postat av: Robban

Vi har också bråkat. Mycket. :(
Men vi klarar detta, babe..

2007-12-04 @ 18:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0