skola

Sitter i skolan nu, som vanligt. Har ingen svenska så vi flyttade våran datorkunskap till nu, så får väl strax sluta hoppas jag. Sen ska jag ta min feta röv till Viskastrand och vänta på Robert. Kanske får träffa Idis också, hoppas på det.
Snart kommer Elinor hem, och jag saknar henne. Jättemycket faktiskt. Pratade med henne igår och jag blev överlycklig, längesen jag blev så glad över någon på msn. ;p


I lördags var det ett år sen du försvann, Märta. Det är svårt utan dig och mormor. Men det går, stöd från mamma, pappa, Nina, Erika och Robban. Men om jag hade fått önska hade jag valt mormor och dig tillbaka till livet. För det är det jag vill, att ni ska vara kvar här bland oss. Och sprida den kärlek, vänskap, glädje ni gjorde. Men varje gång solen är framme så vet jag att det är ett tecken på att ni har det bra där uppe.

Kommentarer
Postat av: Robban

Sötnos, du skriver så otroligt fint :)

2007-10-24 @ 01:22:00
Postat av: Elinor

Jag har saknat dig, och saknar dig nu med! Vi träffas snart hoppas jag :)

2007-10-25 @ 11:11:17
Postat av: erika

Det är precis så jag tänker.

2007-11-01 @ 23:13:17
URL: http://erikacarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0