2008

Nytt år, nya möjligheter..
Nu MÅSTE jag kämpa mer.
Äta mina mediciner, ordna upp allt med min kropp.

Mina nyårslöften:
- Äta nyttigt, måste verkligen minska på colan, och godis med mera.
- Gå ner i vikt, åtminstone 7 kilo. Peppar, peppar!
- Få långt blont fint hår, lära mig att slinga det regelbundet, toppa det oftare så det växer och inte ser så slitet ut.
- Träna, vem tackar inte nej till en smal mage, snygga vältränade lår? Minst en gång i veckan, kämpa!
- Sola så jag får en snygg brun färg.
- Städa oftare så mitt rum inte ser ut som en svinstia varje gång jag kommer hem. Jag måste lära mig att lägga undan saker med en gång och inte vänta med det.
- Sluta skolka och strunta i skolan, plugga mer. Måste bli bättre på det och det ska inte sluta som det gjorde förra gången jag gick på Almås, då var det åtminstone 6 IG-varningar och 3 muntliga varningar om för mycket ogiltig frånvaro. Måste skärpa mig.
- Måste börja vara snäll, mot mamma, pappa, Robban, kompisar, släkt, Erika, Nina.
- Jag måste lära mig att få respekt för vuxna, att inte vara uppkäftig och vara trevlig.

Kommentarer
Postat av: erika

Jag tror på dig!

2008-01-03 @ 01:41:50
URL: http://erikacarlen.blogg.se
Postat av: Julia

bra mål! :) du klarar det om du vill, det är jag säker på :)

2008-01-04 @ 20:22:58
URL: http://juliajosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0